REGULAMIN

Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa ogólne zasady i warunki sprzedaży towarów w sklepie internetowym działającym pod adresem www.dermobeauty.pl („Sklep Internetowy”).

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym: www.dermobeauty.pl prowadzony jest przez Dermo Beauty Marta Ziobro 31-559 Kraków ul. Grzegórzecka 67c/87 , NIP 6792745025 REGON 120748613, adres poczty elektronicznej: kontakt@dermobeauty.pl (zwanym dalej „Sprzedawca” lub „Usługodawca”)

2. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączenia ani ograniczenia jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

3. Klientami Sklepu Internetowego mogą być pełnoletnie osoby fizyczne posiadające co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, posiadające zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych. Regulamin skierowany jest również do przedsiębiorców na prawach konsumenta korzystających ze Sklepu Internetowego.

4. Treści publikowane na stronie Sklepu Internetowego nie stanowią porad o charakterze medycznym, nie stanowią diagnozy, nie mogą być podstawą diagnozy ani zaleceń w zakresie leczenia.

5. Informacje o Produktach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego w tym cennik nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacje o Towarach podane na stronie Sklepu Internetowego stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.

6. W sprawach związanych z działalnością Sklepu Internetowego można kontaktować się  bezpośrednio ze Sprzedawcą pod adresem elekronicznym: kontakt@dermobeauty.pl

II. DEFINICJE

Sklep Internetowy – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.dermobeauty.pl

Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

Sprzedawca lub Usługodawca – Dermo Beauty Marta Ziobro 31-559 Kraków ul. Grzegórzecka 67c/87 , NIP 6792745025 REGON 120748613

Klient – Usługobiorca/ Konsument , który zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

Usługobiorca – osoba fizyczna (w tym Konsument)  posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (osoba pełnoletnia nieubezwłasnowolniona).

Asortyment – towary prezentowane w Sklepie Internetowym, który Klient może zamówić za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w Regulaminie.

Produkt – dostępny w Sklepie Internetowym asortyment będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów, określające rodzaj i liczbę produktu oraz inne treści przewidziane prawem.

Formularz Zamówienia –formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

Konto – funkcjonalność Sklepu Internetowego oznaczona indywidualną nazwą (identyfikatorem lub adresem email) i zabezpieczona hasłem podanym przez Usługobiorcę, zawierająca zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorców, w tym informacje o złożonych Zamówieniach.

Rejestracja – proces zakładania Konta przez Usługobiorcę.

Umowa Sprzedaży – Umowa Sprzedaży Produktu/ów  zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

Dzień Roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).

III. ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Składanie Zamówień w Sklepie Internetowym nie wymaga Rejestracji ani zakładania Konta.

2. Do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym przeglądania Towarów dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego oraz składania zamówień, niezbędny jest komputer, telefon, tablet lub inne urządzenie z dostępem do Internetu.

3. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej, tak Usługodawcy, jak i osób trzecich. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

IV. REJESTRACJA W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Rejestracja polega na utworzeniu i aktywacji Moje Konto. Rejestracja jest dobrowolna i nie jest wymagana do złożenia Zamówienia.

2. Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie następujących działań przez Usługobiorcę: (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Zarejestruj”.

3. Rejestracja umożliwia Usługobiorcom wprowadzanie, edytowanie lub usuwanie danych, w tym adresów dostawy; składanie Zamówień przy wykorzystaniu wprowadzonych przez Usługobiorcę danych; przeglądanie historii Zamówień; korzystanie z innych funkcjonalności udostępnionych zarejestrowanym Usługobiorcom.

4. W celu dokonania Rejestracji, Usługobiorca wypełnia formularz rejestracyjny dostępny na stronie Sklepu Internetowego, podając swoje imię, nazwisko, dane teleadresowe, adres e-mail oraz hasło, stanowiące ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Usługobiorcę, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta. Podany przez Usługobiorcę adres e-mail stanowi login do Konta.

5. W trakcie wypełnienia formularza rejestracyjnego Usługobiorca ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym.

6. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Usługobiorca otrzymuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym w celu potwierdzenia Rejestracji. Po potwierdzeniu Rejestracji Usługobiorca otrzymuje na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym dostęp do  Konta, z którego może korzystać po zalogowaniu poprzez podanie adresu e-mail (login) oraz hasła.

7. W przypadku gdy Usługobiorca zapomni hasła dostępu do Konta lub chce zmienić dotychczasowe hasło, Usługobiorca powinien wysłać wiadomość poprzez formularz zamieszczony na stronie logowania Sklepu Internetowego, podając adres-mail, którym posłużył się podczas zakładania Konta. Na podany przez Usługobiorcę adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z wygenerowanym linkiem do zmiany hasła.

8. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, dokonać usunięcia Konta  samodzielnie  lub  poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@dermobeauty.pl .

V. ZASADY SKŁADANIA I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Dokonywanie zamówień w Sklepie Internetowym jest możliwe przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.

2. W celu złożenia Zamówienia należy: zalogować się na swoje Konto na stronie Sklepu Internetowego lub skorzystać z opcji złożenia Zamówienia bez Rejestracji; dokonać wyboru Asortymentu będącego przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”; wybrać sposób dostawy (dostarczenia Produktu); podać dane odbiorcy Zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Produktu, a także numer telefonu do kontaktu w sprawie odbioru Zamówienia; podać dane do faktury VAT; w przypadku firm również NIP i dokonać wyboru formy płatności; a następnie kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”;

3. Złożenie Zamówienia przez Usługobiorcę oznacza złożenie Usługodawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego towaru.

4. Po złożeniu Zamówienia na adres e-mail podany w trakcie Rejestracji lub wskazany w procesie składania Zamówienia bez Rejestracji zostanie wysłana specyfikacja Zamówienia (potwierdzenie otrzymania Zamówienia przez Usługodawcę, które nie jest jednak równoznaczne z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia do realizacji).

5. Jeżeli realizacja Zamówienia jest możliwa, Usługodawca prześle na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w trakcie Rejestracji lub wskazany w procesie składania Zamówienia bez Rejestracji potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji w terminie trzech dni roboczych. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia jest oświadczeniem Usługodawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 3 powyżej. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia dochodzi pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą do zawarcia Umowy Sprzedaży, której przedmiotem jest Produkt objęty Zamówieniem.

6. W przypadku gdy realizacja złożonego przez Klienta zamówienia nie jest możliwa z powodu braku dostępności Towaru w magazynie, Usługodawca informuje o tym fakcie Klienta w terminie trzech  dni roboczych, wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail oraz zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (przedpłatę) w ciągu pięciu dni roboczych od dnia anulowania zamówienia.

7. Ceny Towarów dostępnych w Sklepie Internetowym w momencie złożenia przez Klienta zamówienia są wiążące dla Usługobiorcy i Usługodawcy. Ceny Towarów dostępnych w Sklepie Internetowym podane są w złotówkach i zawierają podatek VAT (są cenami brutto). Usługodawca zastrzega sobie prawo do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na ceny Produktu w Zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

8. Cena Towaru podana na stronie Sklepu Internetowego nie obejmuje kosztu przesyłki Towaru do Klienta. Do ceny Towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość wskazana jest w Koszyku, przed potwierdzeniem przez Klienta złożenia zamówienia.

9. Klient składający zamówienie w Sklepie Internetowym może skorzystać z następujących dostępnych metod płatności: płatność z góry (przedpłata) w jednym z następujących systemów płatności akceptowanych przez Sklep Internetowy:

  • przelew tradycyjny – płatność na rachunek bankowy DERMO BEAUTY w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarnie
  • przelew elektroniczny- płatność on-line za pośrednictwem systemów płatności on-line 
  • płatność kartą płatniczą – płatność wykonywana za pomocą karty kredytowej, za pośrednictwem systemów płatności on-line 
  • płatność BLIK – płatność realizowana za pomocą sześciocyfrowego kodu wyświetlanego przez aplikację mobilną banku, który służy do zaakceptowania transakcji

10. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest uprzednie dokonanie płatności za zamówiony Towar. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

11. Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura VAT, która wysyłane są do Klienta na podany podczas składania zamówienia adres e-mail . Warunkiem wystawienia przez Sprzedawcę faktury VAT jest podanie w Zamówieniu danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT.

12. Usługodawca zastrzega, że w przypadku Zamówienia już złożonego na wybrany Asortyment, dokonywanie modyfikacji Zamówienia nie jest możliwe.

13. Doręczenie przesyłki Klientowi jest realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej (DPD lub InPost) lub za pośrednictwem paczkomatów InPost, do wybranego przez Klienta paczkomatu. Doręczenie przesyłki Klientowi lub do wybranego przez Klienta paczkomatu zostanie zrealizowane w 1 dzień roboczy.

14. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi zwykle od 1 do 3 dni Roboczych na terenie Polski. W okresie promocji/wyprzedaży/okresie świąteczny lub wakacyjnym termin dostawy może być wydłużony do 7 dni roboczych. Maksymalny czas dostawy to 7 dni roboczych.

15. Koszty wysyłki towaru : a) Paczkomaty InPost 16 zł b) kurier DPD 16 zł

16.Klient otrzymuje na adres e-mail podany w trakcie Rejestracji lub wskazany w procesie składania Zamówienia bez Rejestracji informację o tym, że zamówiony Produkt został wysłany wraz ze wskazaniem przewidywanego terminu dostawy.

17. Klient powinien sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić protokół szkody w obecności kuriera oraz niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem Internetowym.

VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY I ZWROTY

1.Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

2.Do zachowania terminu, wystarczy wysłanie w wyżej wskazanym terminie oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Klient może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, dostępnego na stronie Sklepu Internetowego, Wypełniony i podpisany formularz należy wysłać na adres Sprzedawcy: Dermo Beauty ul. Grzegórzecka 67c/87 31-559 Kraków z dopiskiem Zwrot dołączając formularz do paczki z produktami lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres sklep@dermobeauty.pl

3. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Usługodawcę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Zwrócić możesz tylko fabrycznie zamknięte produkty.

4. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje wobec Umowy Sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

5. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta do opłacenia Zamówienia.

6. Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności niezwłocznie , a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconych produktów, po pozytywnym zweryfikowaniu przez nas Twojej przesyłki.

7. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy. Adres do zwrotu: DERMO BEAUTY Marta Ziobro Ul. Grzegórzecka 67c/87 31-559 Kraków. Z dopiskiem „Zwrot”.

VII. REKLAMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTU

1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w Sklepie Internetowym w związku z wadami Produktu.

2. Sprzedawca ponosi wobec Klienta odpowiedzialność, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

3. W przypadku stwierdzenia wad fizycznych Towaru, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie dwóch lat od dnia wydania Towaru. Jeżeli wada została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta. Jeżeli określony termin przydatności Produktu do użycia kończy się po upływie dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tego Produktu stwierdzone przed upływem tego terminu. Do zachowania terminu wystarczy zgłoszenie reklamacji przed jego upływem.

4. Reklamację dotyczącą Produktu Klient może złożyć drogą elektroniczną poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@dermobeauty.pl lub w formie listu wysłanego pocztą tradycyjną na adres: Dermo Beauty Marta Ziobro ul. Grzegórzecka 67c/87 31-559 Kraków

5. Reklamacja powinna zawierać szczegółowe dane : numer Zamówienia, imię i nazwisko Klienta składającego reklamację, adres e-mail, opis niezgodności Towaru, żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją.

6. Składając reklamację, Klient zobowiązany jest dostarczyć wadliwy Produkt na adres Dermo Beauty Marta Ziobro ul. Grzegórzecka 67c/87 31-559 Kraków

7. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i informuje Klienta o jej rozpatrzeniu na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Sprzedawca naprawi Towar lub wymieni Towar wadliwy na nowy, wolny od wad. Jeżeli naprawa lub wymiana Towaru nie są możliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, Klient ma prawo żądać stosownego obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy i zwrotu zapłaconej ceny za Towar.

8.. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Sprzedawca ponownie przesyła Klientowi, na swój koszt, Produkty wolne od wad bądź zwraca cenę sprzedaży Produktów (całą w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży bądź część w przypadku obniżenia ceny Produktu) – w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.

9. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Produktu wobec Klienta niebędącego Konsumentem (w tym wobec Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Produktu oraz kosztów dostawy Produktu.

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1.Administratorem danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego jest Dermo Beauty Marta Ziobro z siedzibą w Krakowie, ul. Grzegórzecka 67c/87.

2.Dane osobowe Klientów przetwarzane są przez Dermo Beauty Marta Ziobro zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).

3.Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże konieczne do realizacji Zamówienia.

4.Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

5.Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6.Dane osobowe Klientów przetwarzane są przez Dermo Beauty Marta Ziobro w celu: a) realizacji zamówień; b) obsługi procesu rejestracji oraz logowania do Konta Klienta; c) marketingu bezpośredniego produktów oraz wysyłania ofert handlowych.

7.Dane osobowe Klientów nie są przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa, a także podmiotów współpracujących z Dermo Beauty Marta Ziobro w zakresie niezbędnym do realizacji zamówień (firmy kurierskie, operatorzy płatności).

8. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu pozyskiwanych danych osobowych, celu a także sposobu ich przetwarzania oraz prawa przysługujące osobom, których dane osobowe podlegają przetwarzaniu dostępne są w Polityce prywatności i cookies Sklepu Internetowego.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn, w szczególności zmian w obowiązujących przepisach prawa, zmian w sposobach płatności oraz dostaw, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

2. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie Sklepu Internetowego. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na prawa nabyte Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego przed zmianą Regulaminu.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

4. Wszelkie spory mogące powstać w związku z Umową Sprzedaży zawartą pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na zasadach określonych w Regulaminie, będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.